Git

“Benim ne geçmişim, ne de geleceğim var.”

Osman Esad
2 min readMay 26, 2024

--

Yolum der ki; ‘Gel ve beni izle, çünkü ben senin geleceğinim.’ Ve ben hem sana, hemde yola derim ki; ‘Benim ne geçmişim, ne de geleceğim var. Eğer kalırsam, kalışımda bir ayrılış vardır; gidersem ayrılışımda bir kalış…

Geçen gün ucuz bir tarot kartı destesi arasından bir kart seçtim ve kartın anlamına baktım. Hadi ordan böyle şeylerede kafamı yoruyorsun diyebilirsin. Sen neye kafa yoruyorsun?

Kafamızı yorduğumuz şeyleri bir düşünelim mi? Şimdi geri dönelim ve tarot bakalım olur mu?

Kupa Yedilisi. Ne demek şimdi bu? Yedi tane kupa var resimde ve birde insan figürü ellerini açmış dua eder gibi mi, talep eder gibi mi?

Hemen bir bakalım anlamına. Yazdırtma bana şimdi.

Ne şimdi bu? Nasıl bir yazı lan bu?

Mesaj dolu bir yazı.

Karmaşa dolu geçen günler mi? Ya da çok mu abartıyoruz.

Bir arkadaşım dedi ki “Sanki bir tek siz çalışıyorsunuz şu dünyada, ne bu afra tafra, yorgunluk bahanesi…” yani tam böyle demedi ama bunun gibi bir şey.

Hedeflerimize, amaçlarımıza, yapmak istediklerimize odaklanmalıyız. Bunun içinde yapılacak en küçük adım neyse onu yapmalı.

Sevdiğimizi söyledik, elimizin iş güç tuttuğunu bildik, sevenlerimize destek olduk, yorulduk, yorduk, gerdik, sinirlendik, kaybettik, gitti. Bitti mi peki?

Devam etmelisin. Daha. Daha ne oldu? Sadece bir kaç gün bir kaç hafta bir kaç ay mı? Geriden gel. Toparla.

Elimizdekilere şöyle bir bakalım. İyyiz bee ooğğluum.

Seni seven ve sevdiğin var. Yapmak istediklerimiz hala var. Düşünüyoruz, az veya çok çabalıyoruz, istiyoruz, akıl ediyoruz, kafa patlatıyoruz, yolda yürüyoruz, yolumuzu çiziyoruz, değiştiriyoruz, kısaltıyoruz ve uzatıyoruz.

Adım attık lan adım attık. Duygulandık, hissettik o seviyeleri, yaşadık. Tokat yedik. Ama iyide oldu.

Yine kendi kendime konuşuyorum ve yazıyorum.

“Bozuk gibi takıldım hep bir anda.”

Hala bir şeyleri değiştirebilme gücümüz var. Yaptık, değiştirdik, denedik, deniyoruz.

Ama kesinkes pes etmedik. Bırakıp gitmedik, rest çekmedik.

Güzel günler…

Basit ama etkili adımlarla devam.

Arama burada deva, çare, para, aşk, bela.

Biz ne kaldık geride, mazide, eskide nede gittik olmayacak hayllerin peşine.

Engel olmadık başarının, öğrenmenin, keşfetmenin, yenilenmenin, kendini bulamanın yoldunda gidene. Gidene git dedik.

Değişiyoruz, büyüyoruz. İlerliyoruz.

Sen de öyle.

Geçip duran zaman yalan
Elimde olmadan delirdim anla
Bozuk gibi takıldım hep bir anda
Değişmiyor hiçbir şey zamanla

Esenlikle kal.

--

--