Kahve Sever mi?

Kahve

Osman Esad
2 min readOct 11, 2023

--

Kahve Sever mi?

Nasıl olunuyor kahve sever? Her gün kahve içen mi? Sabahları kahve içmeden uyanamayan mı?

Kafe café dolanarak mı? Mekan keşifleri? Story atarak belki? Biraz daha ileri gidelim…

Alet erdavat alalım. Dur dur eve filtre kahve makinası alalım olur mu? Kapsül kahve iyi mi ya? French press peki? Üzerinde Colomiba Vanilya yazan market rafındaki öğütülmüş kahve paketi peki? Hayır beee Jacobs Gold+Monarach+Clasic+Premium+Diamond varken?

Peki çekirdek kahve alsam? Evde öğütsem, sonra birde ev tipi makina alıp espresso mu yapsam?

Pek çok şeyle olabilirsin kahve sever. Neden olmasın? Abi ben nescafe clasic’ten vazgeçemiyorum, benim kahvem odur. Ben latteciyim, hayır hayır ben filtre kahve, oO ben v60. İyi, nasıl istiyorsan öyle, nasıl seviyorsan öyle. Seni o an ne mutlu ediyorsa, ne iyi hissettiriyorsa.

Bir şeyin severi olmak için çok mu çok olmak lazım? Ne kadar sever? Bir ölçüsü var mı? Hayır ben daha çok severim gel ölçelim istersen?

Kahve sevmek ve kahve hakkında bilmek farklı şeyler olabilir belki. Bir şeyi seversin ama hakkında bir şeyler bilmek zorunda değilsin.

Portakalı çok seviyorum ama nerede, ne zaman, hangi cins, tatları nasıl, üreticisi kim gibi detaylara girmiyorum.

Kahve bunlarlada sınırlı değil ki. Kahveden kastın ne? İçecek olan mı yoksa çekirdek olan mı? Ya da meyvesi?

Kahve içmeyi, kahve hakkında bir şeyler öğrenmeyi, kahve demlemeyi, kahveyle konuşmayı, sohbet etmeyi seviyorum.

Afiyet olsun.

Esenlikle kalın.

--

--